четвер, 20 вересня 2012 р.

Модуль 9-10

Цей модуль допоміг зробити мені такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учня, так і з боку вчителя; щоб допомогти розвинути учням навички самоспрямованості, вчителі мають працювати разом з ними. У власному навчанні учні повинні буди активними. 
Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що уміння разумно поставити запитання є основою якісного навчання. Зрозуміти що поведінка вчителя та стратегія впровадження проектів дуже важливо при створенні навчального процесу і будується на навчальних потребах учнів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар